مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-07اجتماعي

صدور هشدار نارنجی هواشناسی؛ احتمال بارش های رگباری در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: طی ساعاتی از بعدازظهر امروز و فردا احتمال بارش های رگباری باران بیشتر خواهد بود.

- صدور هشدار نارنجی هواشناسی؛ احتمال بارش های رگباری در همدان ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: طی ساعاتی از بعدازظهر امروز و فردا احتمال بارش های رگباری باران بیشتر خواهد بود.

محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی تا پنج روز آینده آسمان استان عمدتاً قسمتی ابری خواهد بود و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در برخی نقاط و به ویژه مناطق شرقی و کوهستانی استان احتمال بارش های رگباری موقت باران همراه با رعدوبرق در ساعاتی از بعدازظهر و اوایل شب وجود دارد.

باقری شکیب با بیان اینکه بارش ها به صورت نقطه ای بوده و طی ساعاتی از بعدازظهر امروز و فردا احتمال رگبار و باران بیشتر خواهد بود، خاطرنشان کرد: همراه با بارش های رگباری، وزش باد شدید موقت را نیز خواهیم داشت.

وی بیان کرد: به علت رگباری بودن بارش ها، آبگرفتگی موقت معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و احتمال تگرگ را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت در ضمن احتمال برخورد صاعقه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی؛ احتمال بارش های رگباری در همدان

صدور هشدار نارنجی هواشناسی؛ احتمال بارش های رگباری در همدان