مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-12سياسي

اولین همایش «روایتگران پیشرفت» به میزبانی کرمان برگزار می شود


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری اولین همایش «روایتگران پیشرفت» با حضور بیش از 70 نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی و فعالان فضای مجازی کشور به میزبانی استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری اولین همایش روایتگران پیشرفت با حضور بیش از 70 نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی و فعالان فضای مجازی کشور به میزبانی استان کرمان خبر داد.

مجتبی اسدی زاده از حضور علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت به عنوان مهمان و سخنران ویژه همایش نام برد و عنوان کرد: ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی در جامعه و تاکید رییس جمهور در روایتگری پیشرفت و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت، اولین همایش روایتگران پیشرفت برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: این همایش به صورت اردوی روایتگران پیشرفت و طی سه روز سه شنبه 23 تا پنجشنبه 25 خرداد برگزار می شود و مدعوین از طرح های بزرگ صنعتی و معدنی و پیشرفت های دولت و نظام جمهوری اسلامی در استان از جمله مجتمع مس سرچشمه، گل گهر، لاستیک بارز، پروژه آبرسانی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش «روایتگران پیشرفت» به میزبانی کرمان برگزار می شود

اولین همایش «روایتگران پیشرفت» به میزبانی کرمان برگزار می شود