مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:122023-05-31سياسي

توسل به پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) در 5 قاره جهان


رییس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: سفیران کریمه اهل بیت (س) در دهه کرامت در بیش از 40 مرکز بین المللی از 5 قاره دنیا حضور یافتند و مراسم جشن ویژه دختران را برگزار کردند.

- کمال ثریااردکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: سفیران کریمه اهل بیت(س) به مناسبت دهه کرامت و برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت در بیش از 40 مرکز بین المللی از پنج قاره حضور یافتند.

وی گفت: حضور در برنامه جشن مرکز اسلامی توحید کشور نروژ و اجرای برنامه جشن برای زنان تازه مسلمان شده در منطقه اسکاندیناوی، حضور در شهر کینشاسا کشور کنگو و برگزاری مراسم جشن ویژه ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت در این کشور، حضور در شهر دبی کشور امارات برای برپایی جشن دهه کرامت و برگزاری جشن باشکوه دخترانه و جشن تکلیف دختران در شهر احمدآباد ایالت گجرات هندوستان و همچنین بمبیی هندوستان از فعالیت های بین المللی سفیران کریمه در دهه کرامت بود.

رییس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت افزود: همچنین سفیران کریمه اهل بیت(س) در جشن تکلیف ویژه دختران در شهر مارنئولی گرجستان شرکت کردند و در کشور تایلند نیز با همکاری موسسه عالی آموزشی المهدیه در شهر بانکوک تایلند مراسم جشنی با حضور اساتید، فارغ التحصیلان، طلاب، زنان تاثیرگذار تایلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل به پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) در 5 قاره جهان

توسل به پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) در 5 قاره جهان