مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-08سياسي

خط 3 مترو تبریز کلنگ زنی شد


همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور و هیأت همراه به آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور، خط 3 مترو تبریز کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قبل از ظهر پنج شنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر، جبارعلی ذاکری معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، علی جعفری آذر فرماندار تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی رییس شورای اسلامی شهر تبریز، حکیمه غفوری، علی نوای باغبان و غلامرضا احمدی سه عضو شورای اسلامی شهر تبریز و چند تن از مدیران شهری خط 3 مترو تبریز کلنگ زنی شد.

وحیدی، در این مراسم با بیان اهمیت خط 3 مترو تبریز و لزوم شروع هر چه سریع تر عملیات اجرایی گفت: خط 2 مترو با فاینانسی که اخذ کرده است در حال احداث است و خط 3 نیز با فاینانس دولتی آغاز می شود و تا اکنون 17 میلیارد تومان برای خط 3 مترو واریز شده است.

وحیدی در ادامه افزود: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز با ورود یک هزار دستگاه تاکسی ادامه خواهد داشت و انتظار می رود به 5 هزار تاکسی برسد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تبریز به 1200 دستگاه اتوبوس نیاز دارد، تصریح کرد: تا سال گذشته به مدت 10 سال هیچ اتوبوسی به ناوگان حمل و نقل تبریز افزوده نشده بود ولی طی سال گذشته 130 دستگاه اتوبوس وارد چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی شده و 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 3 مترو تبریز کلنگ زنی شد

خط 3 مترو تبریز کلنگ زنی شد