مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-14ورزشي

رقابت 370 دانشجو معلم سراسر کشور در رشته فوتسال


لیگ فوتسال دانشجو معلمان سراسر کشور با حضور 372 نفر از دانشجو معلمان در اردبیل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل عصر چهارشنبه در آیین افتتاح مسابقات لیگ ورزشی فوتسال دانشجو معلمان پسر سراسر کشور در سالن رضازاده اردبیل اظهار کرد: از 31 استان کشور تیم های ورزشی فوتسال به مدت یک هفته در اردبیل گرد هم آمدند تا رقابت مناسبی را تجربه کنند.

حسین محسنی تصریح کرد: اولین لیگ کشوری در رشته فوتسال برای پسران و والیبال چهار نفره برای دختران فرصتی فراهم کرده تا دانشجو معلمان در فضای ورزشی و تربیتی مناسب گام های جدی تری را بردارند.

وی گفت: این مسابقات در سه مرحله درون پردیس، استانی و کشوری برگزار می شود و هفت هزار دانشجو معلم پسر در رشته فوتسال در این رقابت ها حضور داشتند تا در نهایت از بین آنها 372 دانشجو معلم به مسابقات کشوری که به میزبانی اردبیل برگزار می شود، حضور پیدا کنند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل افزود: در هر تیم 12 نفر به همراه مربی و سرپرست در این رقابت ها حاضر شدند و مسابقات از فردا تا 30 خردادماه در سالن رضازاده اردبیل ادامه خواهد داشت.

محسنی ضرورت برگزاری چنین رویدادهایی را برای دانشجو معلمان دختر و پسر از لحاظ ارتقای روحی و روانی مناسب اعلام کرد و ادامه داد: معلمان ما باید با طرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 370 دانشجو معلم سراسر کشور در رشته فوتسال

رقابت 370 دانشجو معلم سراسر کشور در رشته فوتسال