مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-18اقتصادي

جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان 30 میلیون نفر است


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور گفت: جامعه هدف این صندوق حدود 30 میلیون نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیت اله برقراری ظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک اظهار داشت: بیمه های اجتماعی از اهیمت ویژه برخوردار است و هرچه در حوزه های اجتماعی کار شود، کارآمدی بیشتر و رضایتمندی بیشتر می شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور افزود: این صندوق تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و رسالت این صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان و عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر است اما طبق قانون می توان شاغلان فصلی، رانندگان و نظام مهندسی کشاورزی را بیمه کرد.

برقراری با بیان اینکه در حوزه کشاورزی 10 شغل زیرمجموعه وجود دارد که می توان بیمه کرد، گفت: جامعه هدف این صندوق حدود 30 میلیون نفر است و شرایط از سن قانون کار از 18 سالگی تا 50 سالگی بر اساس احکام دائمی مجلس شورای اسلامی است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور ادامه داد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر 10 درصد سهام پالایشگاه شازند را یک هفته قبل از سال جدید به مبلغ 28 هزار میلیارد تومان خریداری کرد و یک هزار میلیارد تومان هم در سنوات گذشته در این استان سرمایه گذاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان 30 میلیون نفر است

جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان 30 میلیون نفر است