مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-12اجتماعي

خانه محیط زیست دانش آموزی در بیرجند گشایش یافت


خانه محیط زیست پژوهش سرای دانش آموزی جابر بن حیان بیرجند به مناسبت هفته محیط زیست با حضور جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی خانه محیط زیست پژوهش سرای دانش آموزی جابر بن حیان بیرجند به مناسبت هفته محیط زیست با حضور جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

اسدالله حاتمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، امروز دوشنبه 22 خرداد در مراسم افتتاح این مجموعه که مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار بیرجند نیز حضور داشتند، گفت: تاکنون 47 خانه محیط زیست برون سازمانی در مدارس، دهیاری ها و بخشداری ها و 11 خانه محیط زیست درون سازمانی در اداره کل و شهرستان های تابعه ایجاد شده است که با فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود شعار متعالی محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه را تحقق می بخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: طرح های متعددی در حوزه آموزش و فرهنگ سازی در استان اجرا شده که یکی از آنها راه اندازی خانه های محیط زیست است و با گردهمایی دوستداران محیط زیست و محوریت ارتقای فرهنگ زیست محیطی، برنامه ها و تدابیر اثربخش را در جامعه اتخاذ می کنند.

علی فاضلی فرد، فرماندار بیرجند نیز در این مراسم گفت: جامعه امروز نیازمند دانش آموزان پژوهشگر است و پژوهش سرای دانش آموزی در حوزه ارتقای دانش محیط زیستی نسل آینده و پژوهش در این خصوص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه محیط زیست دانش آموزی در بیرجند گشایش یافت

خانه محیط زیست دانش آموزی در بیرجند گشایش یافت