مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-10ورزشي

53/000/000/000 تومان؛ خرید سرسام آور سپاهان از پرتغال!


باشگاه سپاهان اصفهان برای خرید قطعی پیام نیازمند دروازه بان خود از باشگاه پورتیموننزه، مبلغی در حدود 53 میلیارد تومان به باشگاه پرتغالی پرداخت کرده است! - باشگاه سپاهان اصفهان برای خرید قطعی پیام نیازمند دروازه بان خود از باشگاه پورتیموننزه، مبلغی در حدود 53 میلیارد تومان به باشگاه پرتغالی پرداخت کرده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باشگاه سپاهان روز گذشته به صورت رسمی خبر از خرید قطعی پیام نیازمند دروازه بان تیم ملی ایران با قراردادی به مدت 2 سال داد.

نیازمند دو فصل پیش از سپاهان راهی پورتیموننزه پرتغال شد اما نتوانست در این تیم به جایگاه ثابتی دست یابد و ترجیح داد به ایران بازگردد.

نیازمند به همین دلیل فصل قبل به صورت قرضی از پورتیموننزه به سپاهان بازگشت و بعد از جلب رضایت و اعتماد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، دستور برای خرید دائمی او صادر شد.

اما مبلغ خرید این دروازه بان ملی پوش که یکی از مهره های کلیدی سپاهان در فصل گذشته برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی بود، بسیار عجیب و بالا است.

طبق اعلام رسانه های پرتغال، سپاهان برای خرید پیام نیازمند مبلغ 1 میلیون یورو به باشگاه پورتیموننزه پرداخت کرده است.

وب سایت maisfutebol با افشای این رقم نوشت: پورتیموننزه با استفاده از انتقال نیازمند به تیم نایب قهرمان ایران، یک میلیون یورو به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53/000/000/000 تومان؛ خرید سرسام آور سپاهان از پرتغال!

53/000/000/000 تومان؛ خرید سرسام آور سپاهان از پرتغال!