مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:422023-06-21سياسي

حمایت همه جانبه سازمان بسیج اساتید از تیم مذاکرکننده هسته ای


سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه ای اعلام کرد که ضمن حمایت کامل و همه جانبه خود از تیم مذاکرکننده هسته ای، خواستار حفظ جدی زیرساخت های هسته ای بوده و بر سیاست عدم شرطی سازی اقتصاد با برجام تاکید دارد.

- در بیانیه پایانی اجتماع 30 هزار نفری استادان بسیجی مطرح شد حمایت همه جانبه سازمان بسیج اساتید از تیم مذاکرکننده هسته ای سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه ای اعلام کرد که ضمن حمایت کامل و همه جانبه خود از تیم مذاکره کننده هسته ای، خواستار حفظ جدی زیرساخت های هسته ای بوده و بر سیاست عدم شرطی سازی اقتصاد با برجام تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیانیه پایانی اجتماع 30 هزار نفری استادان بسیجی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ به یقین کسانی که گفتند پروردگار ما خداوند یگانه است سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می شوند که نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است.

(فصلت -30) با سلام به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، حضرت امام(ره) سرآمد تاریخ ایران و نائب بر حقش امام خامنهای(مدظله العالی) و تشکر و قدرانی از ملت شری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانبه سازمان بسیج اساتید از تیم مذاکرکننده هسته ای

حمایت همه جانبه سازمان بسیج اساتید از تیم مذاکرکننده هسته ای