مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-14اقتصادي

سهم اصفهان از پاداش کاهش مصرف برق 80 میلیارد تومان بود


مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته در کشور هزار و 400 میلیارد تومان پاداش برای مشتریان کم مصرف به ویژه ادارات و سازمان ها تعیین شد که سهم اصفهان 80 میلیارد تومان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد دادخواه ظهر چهارشنبه در رزمایش عملیات مدیریت مصرف انرژی الکتریکی در زمان بحران و قطع برق با اشاره به اینکه مدیریت شهری اصفهان در الگوسازی مصرف بهینه برق پیش قدم بوده است، اظهار داشت: شهرداری اصفهان به فکر اداره کردن حرفه ای شهر است که در زمینه مصرف برق به خوبی ورود کرده است.

وی افزود: رشد مصرف انرژی در دنیا 5 درصد است و در ایران در خردادماه حدود 20 درصد بوده که این امر موجب ایجاد حدود 11 هزار مگاوات برق در تابستان می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح الگوی مصرف انرژی و عادات غلطی که وجود دارد، نیاز است که در مصرف بهینه انرژی تحولی صورت گیرد و امیدواریم بتوانیم فرمایشات رهبری را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی با اشاره به 140 اقدام تدوین شده توسط وزارت نیرو جهت مدیریت مصرف، گفت: در زمینه ادارات در ساعات اداری مقرر شده که 30 درصد کاهش مصرف داشته باشند و بعد از ساعت 13 نیز باید 60 درصد کاهش مصرف را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اصفهان از پاداش کاهش مصرف برق 80 میلیارد تومان بود

سهم اصفهان از پاداش کاهش مصرف برق 80 میلیارد تومان بود