مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-18اجتماعي

کاهش 13 درصدی ورودی پرونده های طلاق توافقی در استان کردستان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: ورودی پرونده های طلاق توافقی در استان در سال گذشته بیش از 13 درصد کاهش یافته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اعظمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه ریزی در جهت کاهشی کردن روند طلاق در استان با هماهنگی و همکاری سازمان های متولی و با نظارت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از سال های گذشته آغاز شده است و تلاش برای کنترل هر چه بیشتر آمار طلاق ادامه دارد.

وی از برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین در شُرف ازدواج با همکاری دستگاه های ذیربط خبر داد و تصریح کرد: ارائه آموزش های لازم در خصوص افزایش مهارت های ارتباطی تأثیر و نقش بسزایی در کاهش طلاق در سال گذشته داشته است.

اعظمی خاطرنشان کرد: با توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره در کنار دادگاه های خانواده و برگزاری هدفمند کارگاه های آموزشی برای خانواده های در معرض طلاق، شاهد کاهش 13 درصدی ورودی پرونده های طلاق در سال 1401 نسبت به سال قبل از آن در استان کردستان بوده ایم.

وی همچنین از بازرسی و نظارت مستمر بر عملکرد کلیه مراکز مشاوره پیش از طلاق در حوزه های قضایی این استان خبر داد و گفت: موضوعات اجتماعی پیش از آنکه نیازمند تبلیغات و اقدامات شعاری باشد نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درصدی ورودی پرونده های طلاق توافقی در استان کردستان

کاهش 13 درصدی ورودی پرونده های طلاق توافقی در استان کردستان