مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-11اقتصادي

حمایت ویژه دولت از صنایع تولیدکننده کالاهای استراتژیک


صنایعی که در حوزه تولید کالاهای استراتژیک فعالیت می کنند به صورت ویژه مورد حمایت دولت قرار می گیرند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: صنایعی که در حوزه تولید کالاهای استراتژیک فعالیت می کنند به صورت ویژه مورد حمایت دولت قرار می گیرند.

فرزاد مخلص الائمه یکشنبه 21 خردادماه 1402 در جریان بازدید از مجتمع صنعتی غلات بان واقع در شهر صنعتی کاوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه نظارت های میدانی بر روند تولید در صنایع با حضور در شهر صنعتی کاوه از شرکت غلات بان بازدید بعمل آمد که از صنایع مهم و راهبردی کشور به شمار می رود که مراحل احداث را طی می کند.

وی با اشاره به اینکه مسائل با شرکت ها و صنایع بزرگ به مراتب از صنایع خرد و متوسط بیشتر است، اظهار کرد: احصا و شناسایی مشکلات صنایع و اتخاذ راهکار مناسب برای حل و فصل موضوعات مربوط به دولت یکی از اقدامات راهبردی دولت سیزدهم در نقاط مختلف کشور است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه برطرف کردن موانع پیش روی این کارخانه موجب تسریع در بهره برداری این مجتمع تولیدی خواهد شد، افزود: رشد تولید با مانع زدایی از بخش صنعت و کشاورزی محقق خواهد شد.

نهادهای قضایی و نظارتی اقدام قانونی خود را برای برطرف کردن مشکلات انجام داده اند و انتظار می رود تا حصول اطمینان آنان، سرمایه گذار در مرحله اول نسبت به دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه دولت از صنایع تولیدکننده کالاهای استراتژیک

حمایت ویژه دولت از صنایع تولیدکننده کالاهای استراتژیک