مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-07اقتصادي

خط کشی 460 کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی ایلام


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: 460 کیلومتر از راه های ارتباطی استان از ابتدای امسال تاکنون خط کشی شده است.

-  علی روان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صبح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: این اداره کل از ابتدای سال جاری تا کنون 460 کیلومتر خط کشی را در سطح راه های مواصلاتی استان انجام داده است.

وی افزود: یکی از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی جاده ها، خط کشی راه ها است که انجام عملیات خط کشی جاده ها و مسیرهای مواصلاتی استان در دستور کار این اداره قرار دارد.

  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: از مهمترین اهداف این عمل می توان به هدایت وسایل نقلیه ،افزایش ایمنی راه ها ،تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط ،آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی میتوان اشاره کرد.

روان در مورد دیگر اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام هم توضیح داد: انجام 71 کیلومتر درزگیری، یک هزار و 689 تن آسفالت جهت لکه گیری، 11 کیلومتر میکروسرفیسنگ از جمله این اقدامات از ابتدای سال جاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 460 کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی ایلام

خط کشی 460 کیلومتر از مسیرهای مواصلاتی ایلام