مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-14سياسي

برپایی 2 غرفه صنایع دستی مددجویان در شهر ملی گلیم


همزمان با برگزاری جشنواره ملی گلیم در عنبران، دو غرفه محصولات صنایع دستی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین نیز در شهر ملی گلیم برپا شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس کمیته امداد نمین گفت: همزمان با برگزاری جشنواره ملی گلیم در عنبران، دو غرفه محصولات صنایع دستی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین نیز در شهر ملی گلیم برپا شده است.

محمدعلی صادقی 24 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته صنایع دستی و با حضور شورای جهانی صنایع دستی و معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، جشنواره ملی گلیم در نمین برگزار و غرفه محصولات صنایع دستی در این شهر برپا شد.

وی افزود: در این دو غرفه محصولات مختص صنایع دستی گلیم که ویژه تولیدات منطقه عنبران است در معرض دید علاقمندان قرار گرفت تا زمینه معرفی این هنر صنعت اصیل فراهم آید.

صادقی گفت: عمده اشتغال حوزه صنایع دستی در سال گذشته با پرداخت تسهیلات در تولید گلیم و فرش بوده است.

رییس کمیته امداد شهرستان نمین میزان تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان را بیان کرد و افزود: عملکرد کمیته امداد در سال گذشته پرداخت تسهیلات به 99 متقاضی در حوزه اشتغال صنایع دستی بوده است.

وی میزان پرداخت تسهیلات را در این حوزه یک میلیارد و 876 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این میزان تسهیلات از سوی بانک های عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 2 غرفه صنایع دستی مددجویان در شهر ملی گلیم

برپایی 2 غرفه صنایع دستی مددجویان در شهر ملی گلیم