مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-14سياسي

استاندار یزد: سهم دانشگاه در نظام تصمیم گیری استان قابل قبول نیست


سعی ما همواره بر این بوده که ارتباطمان با دانشگاه تقویت شود اما سهم دانشگاه در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی استان قابل قبول نیست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از وابط عمومی دانشگاه یزد، مهران فاطمی در آیین تجلیل از استادان نمونه این دانشگاه با اشاره به این که دانشگاه باید نیازهای استان را پاسخ دهد اظهار کرد: تصمیمات ادارات ما باید تصمیمات دانشگاهی و عالمانه باشد از طرف دانشگاه باید همت بلندتری اتفاق افتد و یک مدل عملیاتی دو سویه تعریف شود ما نیز در سطح کلان استان هرگونه همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی افزود: برتر شدن دانشگاه یزد طبق ارزیابی وزارت علوم در بین 140 دانشگاه کشور مرهون زحمات و تلاش های کارکنان و اساتید این دانشگاه است.

استاندار یزد  تصریح کرد: مهمترین مساله در بحث نهضت ملی مسکن، تامین زمین است و سیاست دولت این است که زمین های بلااستفاده در داخل شهر منفک شده و وارد بحث نهضت ملی مسکن شود، زمین های زیادی در حریم شهر قرار دارد اما به علت نبود زیرساخت ها و تامین آن ها با مشکل در این زمینه روبرو هستیم.

فاطمی با اشاره به این که منابع انسانی توانمند و نخبگان بارزترین وجه تمایز استان است گفت: این منابع خروجی آموزش و پرورش و دانشگاه ها است و باید با یک نگاه متفاوت با دانشگاه برخورد کرد و ما همواره این مساله را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: سهم دانشگاه در نظام تصمیم گیری استان قابل قبول نیست

استاندار یزد: سهم دانشگاه در نظام تصمیم گیری استان قابل قبول نیست