مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-11اجتماعي

خسارت 2 هزار میلیارد ریالی سیل در مناطق شمالی و شرقی اصفهان+عکس و فیلم


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه در اثر وقوع سیل در 6 شهرستان شمالی و شرقی استان، 2 هزار میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های بخش مسکن، - منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران در شهرستان های اردستان و نایین اظهار داشت: در این جلسه آخرین اقدامات انجام شده دستگاهای اجرایی در امدادرسانی به روستاهای آسیب دیده از سیل بررسی شد و ارزیابی میدانی از خسارات به عمل آمد.

وی افزود: در این رابطه تیم های جمعیت هلال احمر و بسیج  در راستای تخلیه آب و گل و لای از منازل آسیب دیده اقدام و بنیاد مسکن برای بازگشایی و تخلیه گل و لای از معابر روستایی اقدام کرد.

  شیشه فروش با اشاره به کمک های حمایتی از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد برای افراد تحت پوشش گفت: برق، آب، گاز و مخابرات مناطق آسیب دیده وصل و مقرر شد اداره منابع طبیعی نسبت با تخلیه رسوب و رفع خطر از بندهای آبخیزداری در شهرستان های کوهپایه و نایین  اقدام کند.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه مقرر شد دستگاه های اجرایی برای بازسازی راه ها، قنوات و معابر آسیب دیده اقدام کنند، بیان کرد: خسارات وارده برآورد و برای تامین منابع اعتباری به مراجع ذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 2 هزار میلیارد ریالی سیل در مناطق شمالی و شرقی اصفهان+عکس و فیلم

خسارت 2 هزار میلیارد ریالی سیل در مناطق شمالی و شرقی اصفهان+عکس و فیلم