مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-14سياسي

عمار حکیم خواستار تبادل تجربه عراق و آستان قدس رضوی شد


رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت رسانه ای و علمی همراه وی، خواستار تبادل تجربه عراق و آستان قدس رضوی شد.

- رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت رسانه ای و علمی همراه وی، خواستار تبادل تجربه عراق و استان قدس رضوی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت رسانه ای و علمی همراه وی تحولات عرصه دینی و اجتماعی و روابط تاریخی دو کشور و دو ملت دوست و برادر عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، عمار حکیم توسعه چشمگیر عملکرد عتبات مقدسه در عراق و ایران و استقبال آنها از میلیون ها زائر از همه کشورهای جهان را شایسته تحسین دانست و خواستار ادامه همکاری و تبادل تجارب میان آنها شد.

وی همچنین بر نقش مهم عتبات مقدسه در مبارزه با تروریسم تأکید کرد و افزود که این عتبات پذیرای جوانان داوطلب بود و به آنان آموزش و امکانات دادند ضمن اینکه در بخش سازندگی و ارائه خدمات نیز شاهد نقش انکارناپذیر آنان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم خواستار تبادل تجربه عراق و آستان قدس رضوی شد

عمار حکیم خواستار تبادل تجربه عراق و آستان قدس رضوی شد