مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:592023-06-21فرهنگي

گلایه کارگردان«جستجوگر» از «شریعتی بدون روتوش»/خستگی به تنم ماند!


محمدمهدی ابراهیمی نصر کارگردان مستند «جستجوگر» در یادداشتی با طرح یک گلایه بابت استفاده از مصاحبه های خود در مجموعه مستند «شریعتی بدون روتوش» گلایه کرد.

- محمدمهدی ابراهیمی نصر کارگردان مستند جستجوگر در یادداشتی با طرح یک گلایه بابت استفاده از مصاحبه های خود در مجموعه مستند شریعتی بدون روتوش گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی ابراهیمی نصر کارگردان مستند جستجوگر که پیش تر در جشنواره فیلم عمار مورد تحسین قرار گرفته بود، از استفاده بدون ذکر منبع مصاحبه های اختصاصی خود در مستندی به نام شریعتی بدون روتوش گلایه کرد.

در متن این یادداشت آمده است: در روزهای پایانی خرداد ماه سال 1400 بود، که چند سال تلاش ما سرانجام به ثمر نشست و مستند جستجوگر؛ کارنامه فکری و عملی دکتر علی شریعتی در 4 قسمت به صورت سریالی و یک نسخه سینمایی به نمایش درآمد و پس از بخش از شبکه های مستند، چهار سیما، جام جم، در دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نیز توانست دیپلم افتخار مستند بخش حافظه ملی را دریافت کند.

برای تولید این مستند، ما با بیش از 70 نفر از کسانی که می توانستند با روایتشان درباره دکتر شریعتی ما را یاری کنند ارتباط گرفتیم و در نهایت موفق شدیم 13 نفر از اساتید گرانقدر را در قاب دوربین مستند جستجوگر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه کارگردان«جستجوگر» از «شریعتی بدون روتوش»/خستگی به تنم ماند!

گلایه کارگردان«جستجوگر» از «شریعتی بدون روتوش»/خستگی به تنم ماند!