مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-04حوادث

جستجوی تیم های هلال احمر در پی سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات دماوند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از جستجوی تیم های عملیاتی هلال احمر استان تهران و مازندران در پی سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات شهرستان دماوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: از روز گذشته گزارشی مبنی بر سقوط یک پاراگلایدر با یک خلبان در ارتفاعات شهرستان دماوند در مرز دو استان تهران و مازندران اعلام شد.

وی افزود: در کمترین زمان، تیم های عملیاتی هلال احمر استان تهران به منطقه حادثه اعزام و پس از بررسی هایی، محدوده تقریبی سقوط جهت جستجوی دقیقتر تعیین شد.

فتحی خاطرنشان کرد: پس از ساعت ها تلاش تیم های عملیاتی مرتبط با عملیات، تاکنون اثری از این پرنده و خلبان آن یافت نشده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عملیات جستجو و نجات به صورت زمینی ادامه دارد و درخواست بالگرد نیز جهت تکمیل جستجو شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی موجود در منطقه تا این لحظه امکان پرواز بالگرد نبوده است و عملیات جستجو به صورت زمینی ادامه دارد.

فتحی گفت: در صورت مناسب شدن شرایط جوی و روشن شدن هوا، بالگرد نیز به منطقه اعزام خواهد شد تا جستجو به صورت هوایی ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجوی تیم های هلال احمر در پی سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات دماوند

جستجوی تیم های هلال احمر در پی سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات دماوند