مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-15سياسي

تعداد واحدهای فناور کشاورزی استان سمنان به 32 واحد رسید


سمنان_ رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری و افزایش بهره وری حوزه کشاورزی استان در دستور کار است، گفت : تعداد واحدهای فناور کشاورزی به 32 واحد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا قاسمی ظهر پنج شنبه در جلسه تقدیر از برگزیدگان بخش کشاورزی با حضور استاندار سمنان به میزبانی سالن آمفی تئاتر سالن شماره 2 جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن بیان اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه کشاورزی برای استان سمنان به طور جد پیگیری می شود، ابراز داشت: یکی از موارد مورد تاکید ایشان حضور و حمایت شرکت های دانش بنیان و ضرورت حضور آنها در عرصه های مختلف است لذا برای تحقق شعار سال برنامه ریزی های لازم در حوزه دانش و فناوری های نوین در دست اقدام است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته پنج واحد فناور کشاورزی در استان سمنان وجود داشت، بیان کرد: این تعداد برای سال جاری به 32 واحد فناور و شرکت دانش بنیان ارتقا یافته است که می تواند زمینه سازی خوبی برای پیشرفت حوزه های کشاورزی استان سمنان باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه می بایست از حالت سنتی خارج و به سوی تکنولوژی های نوین گام برداشت، افزود: برای رسیدن به این مهم باید در کنار تجربه ظرفیت نخبگان نیز به کار گرفته و آن ها نیز در حوزه کشاورزی دخیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد واحدهای فناور کشاورزی استان سمنان به 32 واحد رسید

تعداد واحدهای فناور کشاورزی استان سمنان به 32 واحد رسید