مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-04ورزشي

تاریخ سازی تیم ملی تکواندو بانوان با حضور در میان 5 تیم برتر جهان


پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در 2 گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیست و ششمین دوره رقابت های جهانی جمهوری آذربایجان - باکو، پس از برگزاری از روز هشتم خرداد امروز یکشنبه 14 خرداد با برگزاری رقابت های اوزان 53- کیلوگرم بانوان و 87+ کیلوگرم آقایان برگزار شد؛ رقابتی که تیم ملی ایران توسط ناهید کیانی یک مدال طلا و 2 برنز متین رضایی و آرین سلیمی به دست آورد.

با پایان این رویداد تیم های برتر و بهترین های این رویداد در 2 گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی تکواندو بانوان ایران به یک رکورد تاریخی دست یافت و توانست با کسب مدال طلای کیانی، رتبه و جام پنجمی جهان را از آن خود کند.

در گروه بانوان تیم های ترکیه، فرانسه، مجارستان، کرواسی و ایران رتبه های اول تا پنجم را تصاحب کردند؛ کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، ایتالیا و مالی نیز در گروه آقایان عنوان برترین تیم های جهان را کسب کردند.

ناهید کیانی اولین تکواندوکار بانوی تاریخ ایران است که نشان طلا را بر گردن می اندازد و همچنین با این مدال طلا بعد از 9 سال اولین طلایی کشورمان در 2 گروه بانوان و آقایان لقب گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی تیم ملی تکواندو بانوان با حضور در میان 5 تیم برتر جهان

تاریخ سازی تیم ملی تکواندو بانوان با حضور در میان 5 تیم برتر جهان