مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-15اقتصادي

پرداخت 315 میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از صنایع دستی گلستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 315 میلیارد ریال تسهیلات در راستای حمایت از طرح های اشتغال زایی حوزه صنایع دستی استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمدجواد ساوری گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون به منظور حمایت از طرح های اشتغال زایی حوزه صنایع دستی گلستان، مبلغ 315 میلیارد و 480 میلیون ریال تسهیلات به 648 طرح اشتغال زایی صنایع دستی استان پرداخت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ 117 میلیارد و 440 میلیون ریال برای 514 طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان تمام شهرستان های استان پرداخت شد.

ساوری اضافه کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود چهار درصد و با بازپرداخت پنج ساله به افرادی تعلق می گیرد که توانایی انجام فعالیت در یکی از رشته های مصوب صنایع دستی را در منزل داشته باشند.

ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین مبلغ 194 میلیارد و 80 میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 به 134 طرح صنایع دستی پرداخت شده و این تسهیلات با نرخ سود 10 درصد به هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 315 میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از صنایع دستی گلستان

پرداخت 315 میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از صنایع دستی گلستان