مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 23:352023-06-07اقتصادي

افزایش سرمایه گذاری لازمه دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی است


معاون امور هماهنگی اقتصادی و گردشگری مازندران، گفت: لازمه دستیابی به نرخ رشد اقتصادی هشت درصد در سال جاری، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های مختلف و دانش بنیان کردن کالاهای تولیدی با قابلیت صادراتی است.

- ایسنا/مازندران معاون امور هماهنگی اقتصادی و گردشگری مازندران، گفت: لازمه دستیابی به نرخ رشد اقتصادی هشت درصد در سال جاری، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های مختلف و دانش بنیان کردن کالاهای تولیدی با قابلیت صادراتی است.

حسن خیریانپور شامگاه چهارشنبه 17 خرداد ماه جاری در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی مازندران با بیان اینکه، شناسایی مشکلات مربوط به توسعه اقتصادی استان و ارائه راهکارهای اصولی در این بخش، اظهار کرد: در صورتی که صادرات کالا از مازندران به همین روال پیش برود، برای دستیابی به نرخ رشد اقتصادی هشت درصدی به 254 هزار میلیارد تومان منابع اعتباری نیاز است که با افزایش میزان صادرات کالاهای تولیدی، این میزان منابع اعتباری نیز کاهش خواهد یافت.

وی نرخ رشد اقتصادی سال گذشته استان مازندران را چهار درصد اعلام کرد و گفت: توجه دولت سیزدهم برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف زمینه مناسبی برای استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به منظور تولید کالاهای با کیفیت و دارای مزیت صادراتی را فراهم کرد که این رویه زمینه لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه گذاری لازمه دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی است

افزایش سرمایه گذاری لازمه دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی است