مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-11ورزشي

12 بدمینتون باز دانشجو، به اردو نهایی تیم ملی دانشجویان دعوت شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور در بخش پسران و دختران با حضور ورزشکاران برتر دانشگاه های دولتی و غیر دولتی سراسر کشور با همکاری فدراسیون بدمینتون با حضور 51 بدمینتون باز برگزار شد که کمیته فنی مسابقات .

- از سوی کمیته فنی 12 بدمینتون باز دختر و پسر جهت حضور در مسابقات فستیوال روسیه به اردوی نهایی تیم ملی دانشجویان دعوت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور در بخش پسران و دختران با حضور ورزشکاران برتر دانشگاه های دولتی و غیر دولتی سراسر کشور با همکاری فدراسیون بدمینتون با حضور 51 بدمینتون باز برگزار شد که کمیته فنی مسابقات پس از برگزاری این رقابت ها و بررسی نتایج 12 دانشجوی ورزشکار برتر را به اردوی نهایی دعوت کرد؛ بنابراین گزارش نفرات زیر در دو بخش دختران و پسران به اردو دعوت شدند.

در بخش دختران: رومینا تاجیک، ساغر رفیعی، نسیم صفایی، یگانه کرمانی، نسترن کرمی و پریا اسکندری در بخش پسران: امیرحسین حسنی، نیما رستم پور، مهدی رضایی و محمد زرچی، مهدی انصاری و محمدرضا قیصریلازم به ذکر است از میان نفرات دعوت شده در هر بخش با تایید کمیته فنی 4 نفر به رقابت ها اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 بدمینتون باز دانشجو، به اردو نهایی تیم ملی دانشجویان دعوت شدند

12 بدمینتون باز دانشجو، به اردو نهایی تیم ملی دانشجویان دعوت شدند