مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-28سياسي

کشورهای عربی خلیج فارس مقصد مهاجرت پزشکان ایرانی


رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به 10 هزار پزشک که عمده آن ها افراد متخصص و فوق تخصص بوده اند گواهی گود استندینگ دریافت کرده اند و این می تواند رشته های تخصصی و فوق تخصصی ما را در بسیاری از رشته ها در سال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسین علی شهریاری، در گفتگو با رکنا با اشاره به خطرات و آسیب های احتمالی این روند در آینده برای نظام درمان و سلامت، تصریح کرد: مطابق اصل 75 قانون اساسی مجلس نمی تواند در حوزه اشتغال و استخدام وارد شود و این وظیفه دولت است تا زمینه اشتغال را در حوزه های مختلف ایجاد کند.

وی افزود: علی رغم همه تلاش هایی که صورت گرفته است و هم دولت قبل و هم دولت فعلی قول دادند که شرایط استخدام برای نیروهایی که در ایام کرونا در مراکز بهداشتی حضور داشتند، مهیا شود، همچنان این اتفاق رخ نداده است و ما با یک وضعیت نامناسبی به لحاظ نیروی انسانی متخصص در مراکز درمانی مواجه هستیم.

کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی خصوصی و دولتی رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجوزهایی که اخیرا صادر شده است برای تخت های جدید بیمارستانی می باشد، بیان داشت: ما متاسفانه با کمبود نیروی انسانی گسترده ای در مراکز درمانی خصوصی و حتی دولتی رو به رو هستیم که دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای عربی خلیج فارس مقصد مهاجرت پزشکان ایرانی

کشورهای عربی خلیج فارس مقصد مهاجرت پزشکان ایرانی