مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-10اقتصادي

کشاورزان لرستانی محصول خود را سریع تر برداشت کنند


استاندار لرستان با بیان اینکه بالغ بر 150 هکتار از اراضی کشاورزی طی چند روز اخیر دچار حریق شده است، تاکید کرد: کشاورزان نسبت به برداشت محصولات خود با قید فوریت اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار عصر شنبه در جلسه مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه بارش های مناسب در پاییز، زمستان و ماه های ابتدایی بهار سال جاری، پوشش گیاهی مناسب در عرصه های طبیعی لرستان و گرم شدن هوا، ضریب خطر آتش سوزی را افزایش می دهد، اظهار داشت: این باعث می شود که با مسئولیت بیشتری نسبت به موهبتی که خداوند به استان و کشور داده است، قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه در زمان وقوع بحران باید از تمام ظرفیت های استان استفاده کرد، افزود: در آتش سوزی های اخیر در لرستان عمدتاً بخش کشاورزی دچار حریق شده و جنگل ها آسیبی ندیده اند؛ اما ممکن است این بحران به صورت ادامه دار استان را طی 40-50 روز آینده تهدید کند؛ بنابراین باید نسبت به جنگل ها، مراتع و مزارع احساس مسئولیت داشت.

استاندار لرستان با بیان اینکه بالغ بر 150 هکتار از اراضی کشاورزی لرستان طی چند روز اخیر دچار حریق شده است، عنوان کرد: این اراضی حاصل چندین ماه زحمت، برنامه ریزی و سرمایه خانواده هایی بوده که در کنار آن، آسیب جدی به بخش کشاورزی استان نیز وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان لرستانی محصول خود را سریع تر برداشت کنند

کشاورزان لرستانی محصول خود را سریع تر برداشت کنند