مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-07فرهنگي

ریسک اجرای پرفرمنس در مشهد را به دلیل هنردوست بودن مردم آن به جان خریدم


زمانی که روی صحنه اجرا داشتیم، افراد زیادی به من گفته بودند که نباید این ریسک را انجام دهم و اجرای چنین تئاتری در مشهد جواب نمی دهد اما من به عنوان کارگردان این کار هیچگاه نترسیدم و به دلیل هنردوست بودن مردم مشهد این ریسک را به جان خریدم.

- ایسنا/خراسان رضوی کارگردان پرفرمنس گم گفت: زمانی که روی صحنه اجرا داشتیم، افراد زیادی به من گفته بودند که نباید این ریسک را انجام دهم و اجرای چنین تئاتری در مشهد جواب نمی دهد اما من به عنوان کارگردان این کار هیچگاه نترسیدم و به دلیل هنردوست بودن مردم مشهد این ریسک را به جان خریدم.

احسان دبیر شامگاه گذشته، 16 خرداد، در نشست پرسش و پاسخ نمایش گم که در تماشاخانه شمایل مشهد برگزار شد، در پاسخ به این سوال که چگونه وارد حیطه کارگردانی شد و چرا پرفرمنس گم را انتخاب کرد، اظهار کرد: من کارم را به عنوان بازیگری از سال 90 آغاز کردم و اولین اجرایم در سال 91 به نام صبح بخیر آقای بال در جهاد دانشگاهی استات روی صحنه رفت.

وی افزود: طبق هنری که دارم، خیلی دوست داشتم نمایش خودم را امتحان کنم و دنبال چنین فضایی بودم تا بتوانم به عنوان بازیگر خودم را نشان بدهم و بیشتر تجربه بازیگری داشتم تا کارگردانی ولی علاقه زیادی داشتم تا این نمایش را روی صحنه ببرم؛ به این دلیل که بدانیم استفاده درست از بدن چگونه است و به قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریسک اجرای پرفرمنس در مشهد را به دلیل هنردوست بودن مردم آن به جان خریدم

ریسک اجرای پرفرمنس در مشهد را به دلیل هنردوست بودن مردم آن به جان خریدم