مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-08ورزشي

28 هزار مکان ورزشی در کشور وجود دارد


28 هزار مکان ورزشی در کشور داریم که تعداد 8 هزار از این اماکن دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدحمید سجادی، ظهر پنج شنبه در سفر به شهرستان هریس در جلسه ای با مسئولان این شهرستان افزود: توفیقی برای خدمت رسانی فراهم شده است که امیدواریم در طول خدمت مفید واقع شویم و نزد خداوند و خلق خدا رو سفید باشیم و از تمام فرصت ها بهره مند شویم و سهمی در آبادانی کشور داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رییس جمهور عنوان کرد: روحیه مبارزه با فساد، ظلم ستیزی، عدالت و برابری رویکرد دولت بوده و در همین زمینه تلاش می کنیم مردم به آسایش برسند که با همکاری عمومی می توانیم تورم را مهار و امید آفرینی کنیم.

سجادی در خصوص فعالیت های این وزارت در حوزه جوانان یادآور شد: گزارش هایی در خصوص برنامه های مربوط جوانان آماده شده و به زودی به آگاهی عموم خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه از همان روز رأی گیری در مجلس کار خود را شروع کرده اذعان داشت: در ابتدای کار وزارتخانه 3500 سمن داشتیم، در حال حاضر و در کمترین زمان ممکن مسئول این تعداد به 5000 سمن افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه افزود: آذربایجان شرقی 6 سال است که در حوزه جوانان رتبه برتر کشور را به دست می آورد و در کل 300 سمن در این استان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 هزار مکان ورزشی در کشور وجود دارد

28 هزار مکان ورزشی در کشور وجود دارد