مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-16سياسي

انتقاد از سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان لرستانی


بارها دولت و بانک مرکزی اعلام کردند هیچ بانکی حق ندارد در پرداخت تسهیلات ازدواج 2 ضامن طلب کنند و با یک ضامن جوان بتواند وام ازدواج برای آغاز زندگی دریافت کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: بارها دولت و بانک مرکزی اعلام کردند هیچ بانکی حق ندارد در پرداخت تسهیلات ازدواج 2 ضامن طلب کنند و با یک ضامن جوان  بتواند وام ازدواج برای آغاز زندگی دریافت کند، اما در بعضی موارد با مراجعه به دفتر امامت جمعه معلوم می شود برخی بانک ها 6 ضامن طلب می کنند.

وی بر همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات و تلاش همه برای تسهیل ازدواج تاکید کرد و افزود: بانک های عامل در پرداخت وام ازدواج حداقل دستور بانک مرکزی در نحوه گرفتن ضامن را اجراکنند.

امام جمعه پل دختر به اول ذی الحجه سال دوم هجری قمری سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اشاره کرد و با گرامی داشت این روز گفت: مقام معظم رهبری در سال های گذشته سبک زندگی اسلامی را ارائه کردند.

وی بر فراهم سازی شرایط ازدواج آسان تاکید کرد و افزود: بنابراین خانواده ها با فرهنگ سازی و به دور از سخت گیری، تجمل گرایی و چشم و هم چشمی در ازدواج جوانان سنگ اندازی نکنند زیرا اساس ازدواج در اسلام بر سادگی است و یکی از راه های افزایش جمعیت ازدواج جوانان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان لرستانی

انتقاد از سخت گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان لرستانی