مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-11سياسي

ورود افراد فاقد صلاحیت به 100 درصد ساخت و سازها


عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: به صراحت می توان گفت که ورود افراد فاقد صلاحیت را در 100 درصد ساخت و سازها داریم.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: به صراحت می توان گفت که ورود افراد فاقد صلاحیت را در 100 درصد ساخت و سازها داریم.

زهید زارعی در حاشیه بازدید از نمایندگی نظام مهندسی شهرستان قوچان در گفت و گو با ایسنا در خصوص امضاهای طلایی که برخی مهندسین نظام مهندسی برای استحکام بنا می زنند و در قبال آن مبالغ بالایی دریافت می کنند، اظهار کرد: بر اساس نامه سال 1396 معاون وقت وزیر راه و شهرسازی تایید هرگونه استحکام بنا توسط مهندس عضو نظام مهندسی تخلف محرز است.

وی اظهار کرد: هرچند بارها این موضوع به نمایندگی ها و مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی در خراسان رضوی اطلاع رسانی شده که هرگونه صدور استحکام بنا توسط آن ها خلاف مقررات است، اما برخی مواقع شهرداری ها به صورت سلیقه ای فرم هایی به عناوین مختلف تهیه می کنند تا به امضاء یکی از مهندسین برسد در صورتی که ماهیت آن ها استحکام بنا است.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی تصریح کرد: تلاش خود را به کار گرفته ایم که با هماهنگی ارگانهای نظارتی و سازمان شهرداری ها این معضل و مشکل را رفع کنیم، این گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود افراد فاقد صلاحیت به 100 درصد ساخت و سازها

ورود افراد فاقد صلاحیت به 100 درصد ساخت و سازها