مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-04سياسي

اعزام یک هزار زائر مرقد امام راحل از طرف بقاع متبرکه قم


کاروان زائران حضرت روح الله به همت اداره کل اوقاف استان قم و با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان، با ظرفیت هزار نفر صبح روز 14 خرداد به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به راه می افتد.

- ایسنا/قم مدیر کل اوقاف استان قم گفت: کاروان زائران حضرت روح الله به همت اداره کل اوقاف استان قم و با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان، با ظرفیت هزار نفر صبح روز 14 خرداد به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به راه می افتد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، 14 خرداد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: همزمان با سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، کاروان زیارتی بقاع متبرکه شاخص استان قم، به سمت مرقد مطهر امام خوبی ها حرکت می کند.

وی بیان کرد: این کاروان شامل 24 دستگاه اتوبوس با ظرفیت هزار نفر زائر است و مراکز افق هر یک از بقاع متبرکه، بخشی از این کاروان را مدیریت می کنند.

وی گفت : بر این اساس 6 دستگاه اتوبوس از سوی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع)، پنج اتوبوس با محوریت حرم مطهر امامزاده علی بن جعفر(ع)، از سوی بقاع متبرکه امامزاده موسی مبرقع(ع) و احمد بن قاسم هر یک دو اتوبوس، سه دستگاه از طرف حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) و یک اتوبوس از سوی آستان امامزادگان ابراهیم و احمد(ع)، سه دستگاه با محوریت حرم امامزاده احمد(ع) خاکفرج و دو اتوبوس هم از سوی بقعه مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام یک هزار زائر مرقد امام راحل از طرف بقاع متبرکه قم

اعزام یک هزار زائر مرقد امام راحل از طرف بقاع متبرکه قم