مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:372023-05-31حوادث

مردم قبل از انجام معاملات مجازی با کارشناسان پلیس فتا مشورت کنند


مردم قبل از هر اقدامی برای معامله های مجازی با افراد یا شرکت های ناشناس از راهنمایی های کارگشای کارشناسان پلیس سایبری بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان ایلام، سرهنگ علیرضا یعقوبی رییس پلیس فتا استان ایلام عصر چهارشنبه گفت: شهروندان قبل از انجام هرگونه معامله یا اقدام مربوط به فضای مجازی و پیامکی از طریق شماره تلفن 096380 با فوریت های سایبری پلیس فتا ایلام تماس و از کارشناسان این مرکز مشورت بگیرند و در صورت عمل به توصیه های پلیس به دام کلاهبرداران مجازی نخواهند افتاد.

وی افزود: مردم در خریدهای اینترنتی به ویژه از برنامه هایی چون دیوار، شیپور و اینستاگرام قبل از روییت و تحویل گرفتن کالا، از واریز وجه خودداری کنند و هنگام خرید از دست فروش های داخل و خارج استان، کارت بانکی و رمز آن را در اختیار فروشنده جهت جلوگیری از سرقت اطلاعات کارت بانکی در اختیار فروشنده قرار ندهند.

رییس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد: اگر یکی از بستگان یا اشنایان در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام طی ارسال پیام درخواست کمک مالی داشتند، جهت اطمینان از صحت منبع قبل از واریز وجه با او تماس گرفته شود و همچنین برنده شدن در مسابقات یا قرعه کشی از دیگر ترفندهای کلاهبرداران است که در صورت تماس به بهانه برنده شدن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قبل از انجام معاملات مجازی با کارشناسان پلیس فتا مشورت کنند

مردم قبل از انجام معاملات مجازی با کارشناسان پلیس فتا مشورت کنند