مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-14فرهنگي

همکاری هنری میان ایران و عراق توسعه فرهنگی را تقویت می کند


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همکاری در تولیدات نمایشی میان کشورهای ایران و عراق می تواند در زمینه توسعه فرهنگی 2 کشور مؤثر باشد و آن را تقویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم نظری عصر امروز چهارشنبه در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه همکاری میان انجمن نمایش استان های خوزستان و بصره عراق اظهار کرد: این تفاهم نامه برای توسعه و همکاری تولیدات نمایشی میان بصره و اهواز و هنرمندان به امضا رسیده است.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امید می رود هنرمندان کشور از این تفاهم نامه ای که بین استان خوزستان و استان بصره به امضا رسیده است، بهره لازم را ببرند.

وی با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این تفاهم نامه حمایت می کند، گفت: سال گذشته نیز تولیداتی را در عراق داشتیم و امسال هم خواهیم داشت و با این تفاهم نامه تولید هنرهای نمایشی در 2 کشور تسهیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، این تفاهم نامه میان احمد الشمایی مدیر انجمن هنرهای نمایشی بصره و محمد یاقوت پور مدیر انجمن هنرهای نمایشی خوزستان امضا شد.

بهره گیری از تجربیات مفید و تأثیرگذار و انتقال آن برای ارتقای غنای هنری و کشف گونه های اجرایی فراموش شده و جدید، تعاون میان دو جغرافیا یاد شده و استحکام روابط فرهنگی هنری 2 کشور از جمله اهداف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری هنری میان ایران و عراق توسعه فرهنگی را تقویت می کند

همکاری هنری میان ایران و عراق توسعه فرهنگی را تقویت می کند