مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:252023-05-29اقتصادي

خانه صمت ایران هم به صف مخالفان تفکیک وزارت صمت پیوست


رییس خانه صمت ایران طی نامه ای به رییس جمهوری خواستار عدم تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صمت ایران طی نامه ای به رییس جمهوری خواستار عدم تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

در این نامه آمده است: با توجه به اینکه جنابعالی به زودی مبادرت به معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به محضر مجلس شورای اسلامی خواهید فرمود و در خصوص این امر مهم در حال بررسی و انتخاب بهترین گزینه احتمالی می باشید، استدعا دارد از وزیر آینده بخواهید که علاوه بر شرح وظایف و مأموریت آن وزارتخانه استراتژیک، موارد ذیل را به طور ویژه مورد توجه و اقدام قرار دهد: 1.

کوچک و چابک سازی بدنه وزارتخانه و تسهیل فرآیندها و رفع موانع اداری و تطویل رسیدگی به امور اداری و اجرایی فعالان اقتصادی 2.

واگذاری تصدی های قابل واگذاری وزارتخانه وفق تأکیدات قانونی به بخش غیر دولتی و به ویژه تشکل های فراگیر این بخش (لازم به توضیح است بخشی از این اقدام قبلاً با تعامل و همکاری وزارت صمت و خانه صمت آغاز و نتایج مثبت و رضایت بخشی حاصل گردیده است.

) 3.

خصوصی سازی واقعی شرکت های تحت مدیریت این وزارتخانه به نحوی که مدیریت این شرکت ها نیز به بخش خصوصی واگذار و مداخله مدیران دولتی در اداره آن ها خاتمه یافته یا به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه صمت ایران هم به صف مخالفان تفکیک وزارت صمت پیوست

خانه صمت ایران هم به صف مخالفان تفکیک وزارت صمت پیوست