مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 21:222023-05-30اقتصادي

ساماندهی نرخ مهاجرت البرز و تهران نیازمند اقدام ملی است


معاون امور اجرایی رییس جمهور با اشاره به نرخ رشد مهاجرت در استان های البرز و تهران، گفت: نیاز است با برنامه ریزی و یک طرح ملی در خصوص کنترل و ساماندهی مهاجرت اقدام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محسن منصوری، معاون امور اجرایی رییس جمهور، در شورای اداری استان البرز که شامگاه سه شنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه ظرفیت های متعدد استان البرز، این استان را به ایران کوچک تبدیل کرده است، گفت: شایسته نیست که البرز در بسیاری از سرانه ها در این وضعیت باشد.

وی با بیان اینکه بافت البرز و تهران مشابه است، اضافه کرد: چرا جمعیت 20 میلیون نفری در تهران و البرز جای بگیرند؟ جای سوال دارد چگونه مدیریت کرده ایم که وضعیت شکل گرفته است؟ این جای تاسف دارد! وی با بیان اینکه اول مسئله البرز و تهران مهاجرت است و باید برای آن تدبیر ملی داشته باشیم، تصریح کرد: قطعا می توان این شرایط را کمک و ساماندهی کرد تا این وضعیت حل و فصل شود.

این مقام مسؤول در ادامه از تلاش های بی دریغ مدیران ارشد دولت ازجمله رییس دولت در راستای رفع مشکلات مردم گفت و افزود: متاسفانه میزان اثرگذاری ما در این حوزه نسبت به تلاش های صورت گرفته قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی نرخ مهاجرت البرز و تهران نیازمند اقدام ملی است

ساماندهی نرخ مهاجرت البرز و تهران نیازمند اقدام ملی است