مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-08بين الملل

واکنش پاکستان به گشایش سفارت ایران در عربستان


سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با استقبال از گشایش سفارت ایران در عربستان گفت که این اقدام گامی بلند در تقویت اعتماد متقابل میان تهران-ریاض است و همچنین تاثیرات مثبتی برای ثبات منطقه ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرنا نوشت: خانم ممتاز زهرا در نشست خبری هفتگی خود در اسلام آباد در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت که پاکستان ایده مطرح شده توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره تشکیل ائتلاف دریایی در شمال اقیانوس هند را مشاهده کرده است.

وی اظهار داشت: ما هر زمان که این ایده را از طرف مقابل دریافت کنیم قطعا آن را بررسی خواهیم کرد.

شایان ذکر است که اخیرا امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تشکیل ائتلاف دریایی در شمال اقیانوس هند با حضور کشورهایی نظیر ایران، عربستان، امارات، قطر، بحرین، عراق، پاکستان و هند و تقریباً همه کشورهای این حوزه خبر داد.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: امروز کشورهای منطقه به این نقطه رسیده اند که اگر قرار است امنیتی در منطقه برقرار باشد، حتماً با هم افزایی و همکاری یکدیگر قابل انجام و برقراری است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در ادامه با ابراز خرسندی از پیشرفت در روابط دیپلماتیک ایران و عربستان سعودی، از بازگشایی سفارت ایران در ریاض استقبال کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پاکستان به گشایش سفارت ایران در عربستان

واکنش پاکستان به گشایش سفارت ایران در عربستان