مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-16فرهنگي

اکران فیلم سینمایی «مصلحت» با حضور عوامل فیلم در مشهد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین دارابی، کارگردان فیلم سینمایی «مصلحت» شب گذشته در نشست پس از اکران عمومی این فیلم در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد در جمع تماشاگران، - فیلم سینمایی مصلحت با حضور عوامل فیلم در 2 پردیس سینمایی مهر کوهسنگی و هویزه مشهد اکران عمومی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین دارابی، کارگردان فیلم سینمایی مصلحت شب گذشته در نشست پس از اکران عمومی این فیلم در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد در جمع تماشاگران، اظهار داشت: سه سال اجازه پخش فیلم را نگرفتیم، چرا که قوه قضاییه مانع جدی بود و به هر حال امسال موفق شدیم قوه قضاییه را متقاعد کنیم که برداشتشان از فیلم اشتباه است و خوشبختانه به جز چند دیالوگ و یک پلان تغییری در فیلم ایجاد نشد.

وی افزود: فیلم مصلحت به نوعی عدالت و دفاع از مظلوم است و بزرگترین خوشبختی من این است که این فیلم در مشهد به نمایش عمومی درآمد.

وحید رهبانی یکی از بازیگراذن این فیلم نیز اظهار داشت: فیلم سینمایی مصلحت در مورد بخشش است و اینکه چقدر راحت می توانیم ببخشیم، تفکیک فیلم ها به انقلابی و غیرانقلابی را بهتر است کنار بگذاریم و از دوقطبی بودن در سینما پرهیز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم سینمایی «مصلحت» با حضور عوامل فیلم در مشهد

اکران فیلم سینمایی «مصلحت» با حضور عوامل فیلم در مشهد