مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-06اقتصادي

تقویت اقتصاد محلی صادرات محور از اهداف توسعه روستایی است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با تشریع برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی استان گفت: تقویت اقتصاد محلی صادرات محور از جمله اهداف است.

- فرج الله فتح اله پور در گفتگو با خبرنگار مهر با یبان این مطب که در راستای برنامه ریزی منطقه ای، تقویت اقتصاد روستایی و توسعه اقتصاد صادرات محور و بر اساس جز 1 بند الف ماده 27 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال زایی استان مازندران تدوین شدد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران گفت: دولت موظف بوده به منظور تحقق سیاست های کلی برنامه و اقتصاد مقاومتی، شناسایی و بهره برداری از ظرفیت های موجود در نواحی روستایی و ارتقای منزلت اجتماعی روستاییان و جایگاه روستاها در اقتصاد ملی و ایجاد بستر لازم برای شکوفایی و پیشرفت عدالت محور روستاها اقداماتی را مطابق قوانین و در قالب بودجه های سنواتی انجام دهد.

بر این اساس دولت مکلف است در راستای برنامه ریزی منطقه ای و تقویت اقتصاد روستایی و توسعه اقتصاد صادرات محور در طول اجرای قانون برنامه هر سال، در پنج هزار روستا با توجه به استعدادها و ظرفیت های بومی و محیطی و قابلیت محلی - اقتصادی آن منطقه، با مشارکت نیروهای محلی و با بهره گیری از تسهیلات بانکی، حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اقتصاد محلی صادرات محور از اهداف توسعه روستایی است

تقویت اقتصاد محلی صادرات محور از اهداف توسعه روستایی است