مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-01سياسي

تنها میدان دام کاشمر از آب لوله کشی و بهداشتی محروم است


با وجود اینکه میدان دام کاشمر هر روز بخشی از نیازهای گوشت قرمز شهروندان را تامین می کند اما این میدان از آب لوله کشی و بهداشتی محروم است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: با وجود اینکه میدان دام کاشمر هر روز بخشی از نیازهای گوشت قرمز شهروندان را تامین می کند اما این میدان از آب لوله کشی و بهداشتی محروم است.

امیر دایی صراف امروز پنجشنبه، 11 خرداد ماه، در حاشیه بازدید یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین تعدادی از مسئولان از میدان عرضه دام کاشمر اظهار کرد: تاکنون جلسات مختلفی برای رفع مشکلات میدان دام برگزار شده و شهرداری و شورای اسلامی شهر کاشمر اقدامات خوبی برای ایجاد تغییرات و ساماندهی کشتارگاه و میدان دام آن انجام داده اند.

وی عنوان کرد: امیدوارم با استمرار حمایت های شورای اسلامی شهر برای رفع نواقص و تامین امکانات و تجهیزات میدان دام شهرستان، در آینده شاهد یک مجموعه مجهز و کامل باشیم.

فرماندار کاشمر افزود: با وجود اینکه میدان دام کاشمر هر روز بخشی از نیازهای گوشت قرمز شهروندان را تامین می کند اما این میدان از آب لوله کشی و بهداشتی محروم است.

دایی صراف با اشاره به اینکه آب مورد نیاز میدان دام از طریق انشعابی که از کشتارگاه به این میدان کشیده شده، تأمین می شود، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها میدان دام کاشمر از آب لوله کشی و بهداشتی محروم است

تنها میدان دام کاشمر از آب لوله کشی و بهداشتی محروم است