مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-07بين الملل

دیدارهای حزب الله لبنان و جنبش أمل برای مقابله با کنار زدن فرنجیه


روزنامه الاخبار اعلام کرد پس از اینکه نبیه بری، رییس پارلمان لبنان خواهان جلسه انتخاب رییس جمهوری شد، حزب الله و جنبش أمل جلسات هماهنگی را برای بررسی گام ها و گزینه هایی شروع کردند که می توان در رویارویی با طرح طرف مقابل به منظور لغو کاندیداتوری فرنجیه اتخاذ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الأخبار، این اقدام پس از آن صورت می گیرد که جریان ملی آزاد و گروه های اپوزیسیون درمورد نامزدی جهاد ازعور، وزیر سابق لبنانی به توافق رسیدند در حالی که طرف دیگر ازعور را نامزد چالشی می داند تا حزب الله را به کوتاه آمدن از حمایت از فرنجیه وادارد و اینکه شرایط به سمت توافق درمورد نامزد سوم سوق داده شود.

الاخبار اعلام کرد که این دیدارها گسترده تر خواهد شد تا جریان المرده نیز در آن مشارکت کند.

دیدارهای سه جانبه ای با مشارکت حسین الخلیل، معاون سیاسی دبیرکل حزب الله و علی حسن خلیل، نماینده لبنانی و یونس فنیانوس، وزیر سابق برای بررسی سناریوهای قابل پیش بینی و گام هایی که می توان برداشت، آغاز خواهد شد.

در این راستا، منابع آگاه در مصاحبه با این روزنامه اعلام کردند که تمامی گزینه ها بر روی میز گذاشته شده است که از تحریم جلسه یا به حد نصاب نرساندن جلسه انتخاب رییس جمهوری شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای حزب الله لبنان و جنبش أمل برای مقابله با کنار زدن فرنجیه

دیدارهای حزب الله لبنان و جنبش أمل برای مقابله با کنار زدن فرنجیه