مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 07:202023-06-08اقتصادي

راه هایی برای فرار سرمایه گذاران معدنی!


دوری از امکانات در خراسان جنوبی و همچنین عدم توجه به پیشنهادات سرمایه گذاران باعث شده این استان با وجود دارا بودن بهشتی از معادن توسعه اقتصادی چندانی در این زمینه نداشته باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی دوری از امکانات در خراسان جنوبی و همچنین عدم توجه به پیشنهادات سرمایه گذاران باعث شده این استان با وجود دارا بودن بهشتی از معادن توسعه اقتصادی چندانی در این زمینه نداشته باشد.

بهره گیری از ظرفیت ها و معادن غنی خراسان جنوبی در شرایطی که خشکسالی ها رمقی برای رونق کشاورزی و دامداری در خطه طلای سرخ برجا نگذاشته است، می تواند عاملی مهم در زمینه توسعه همه جانبه این استان و محرومیت زدایی در منطقه به شمار رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به محروم بودن خراسان جنوبی از لحاظ تنوع صنعت، کمبود مکان های گردشگری در راستای توسعه و درآمدزایی، مهم ترین صنعتی که می تواند در توسعه این استان حائز اهمیت باشد، وجود معادن و ذخائر معدنی است که خوشبختانه در این زمینه این استان جزء استان های غنی و مهم محسوب می شود.

کارشناسان معتقدند سرمایه گذاری در این زمینه می تواند جایگزین مناسبی برای جبران کمبود اقتصادی در سایر زمینه ها باشد.

خاک طلایی خراسان جنوبی پر است از ظرفیت های معدنی؛ همانگونه که به تازگی نخستین شمش طلای خراسان جنوبی در معدن طلای شادان شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه هایی برای فرار سرمایه گذاران معدنی!

راه هایی برای فرار سرمایه گذاران معدنی!