مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-07پزشكي

پروانه مطب 96 پزشک متخلف باطل شد


سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تاکنون 96 پروانه پزشکی ابطال شده است و از جامعه پزشکی درخواست می کنیم با داشتن شرایط لازم نسبت به دریافت پروانه مطب اقدام کنند.

- محمدرضا اسدی سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت سازمان نظام پزشکی کشور در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت: بر اساس گزارش های دریافتی در اوایل سال مبنی بر اینکه تخلفاتی در زمینه صدور پروانه ها وجود داشته و پزشکان به صورت غیرمجاز و بدون داشتن شرایط لازم اقدام به دریافت پروانه طبابت کرده اند، پس از استعلام های لازم و بررسی نامه های سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، اصالت نامه ها و گواهی های مربوط به سابقه خدمت مورد تایید واقع نشد.

وی اظهارداشت: با این فرض که شاید رویه یادشده در سایر موارد نیز رخ دهد، چند پرونده دیگر را بررسی کردیم و تخلفات مشابه شناسایی شد.

از شهریور سال جاری کار عملیاتی آغاز شد و یکی از اقدامات لازم شناسایی افرادی بود که در مسیر این تخلف قرار می گیرند.

سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایت سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه بیشترین میزان صدور پروانه مربوط به سال های 95 و 1400 است، افزود: دریافت پروانه برای کلان شهری مانند تهران نیاز به 360 امتیاز بازآموزی دارد که پزشک باید 12 سال سابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه مطب 96 پزشک متخلف باطل شد

پروانه مطب 96 پزشک متخلف باطل شد