مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 21:102023-05-29سياسي

چرا خریدهای شهرداری اهواز از اصفهان است؟


رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اهواز با انتقاد از بی انضباطی مالی شهرداری اهواز، از ترک تشریفات ها و برخی خریدها از شهرهای دیگر به ویژه اصفهان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمدعلی پورموسوی رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز امروز در جلسه علنی شورا، اظهار کرد: بی انضباطی مالی در شهرداری یکی از موضوعات مطرح شده در طرح سوال از شهردار بود.

وی افزود: این مساله به معنی دزدی همه نیست بلکه نشانه هایی از بی انضباطی مالی در بدنه شهرداری مشاهده می شود و مصادیق آن زیاد است.

پورموسوی با بیان اینکه قرار بود نیروی انسانی شهرداری سامان دهی شود، عنوان کرد: این کار انجام نشد و اکنون چیزی به عنوان موضوع مدیریتی اتفاق نیفتاده که بگوییم کار حل شده است.

وی با انتقاد از میزان مصرف بنزین و غذا در شهرداری، گفت: مساله ترک تشریفات ها و برخی خریدها از شهرستان های دیگر مخصوصا از اصفهان نیز از موضوعات مطرح شده دیگر است؛ زمانی که این موضوع مطرح کردم یکی از دوستان گفت خب از اصفهان خرید شود، که چی؟ این در حالی است که باید خریدها از اهواز انجام شود تا چیزی عاید جوانان شهر شود.

وی بیان کرد: قبلا آقای حجازی استاندار اسبق خوزستان دستور داده بود برای پذیرایی در جلسات کلوچه هایی که در اهواز پخت می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خریدهای شهرداری اهواز از اصفهان است؟

چرا خریدهای شهرداری اهواز از اصفهان است؟