مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-13فرهنگي

فراخوان سومین نمایشگاه عکس «ایران من» در جشنواره فیلم کوتاه تهران منتشر شد


آژانس عکس ایران همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، سومین نمایشگاه و بازار عکس «ایران من» را به صورت رقابتی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سومین نمایشگاه و فروشگاه عکس ایران من با هدف ایجاد بستر مناسب برای رشد و تعالی عکاسان جوان، معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های فرهنگی و هنری ایران، ایجاد زمینه ارتباط و تعامل عکاسان و فراهم کردن بستر انتقال تجربه، فراهم آوردن امکان فروش آثار هنرمندان عکاس در جهت حمایت از عکاسان و بازنمایی طبیعت زیبای ایران، همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار خواهد شد.

  این نمایشگاه که با تکیه بر محورهای آداب و رسوم و فرهنگ ­های اقوام ایران اسلامی، ظرفیت­ های گردشگری و جاذبه­ های میراث فرهنگی کشور و طبیعت زیبای ایران برگزار می شود، همراه با فروشگاه خواهد بود و امکان فروش آثار عکاسان حاضر در سومین نمایشگاه ایران من به دو صورت چاپی و دیجیتال، فراهم است.

  علاقه مندان می توانند تا حداکثر تا 10 مرداد ماه 1402 نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام فرمایند.

  بازار عکس ایران من به صورت انحصاری و در محل جشنواره در تاریخ 27 مهر تا 2 آبان 1402 برگزار می شود؛ تمامی عکس های بازار توسط هیات داوران مورد داوری قرار خواهد گرفت و آثار برتر در ایام بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سومین نمایشگاه عکس «ایران من» در جشنواره فیلم کوتاه تهران منتشر شد

فراخوان سومین نمایشگاه عکس «ایران من» در جشنواره فیلم کوتاه تهران منتشر شد