مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-10سياسي

مسئله مردمی سازی امور در عمل نیز باید به اثبات برسد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: طبق فرموده رهبر انقلاب، مسئله مردمی سازی امور صرفا یک ادعا نباید باشد و در عمل نیز باید به اثبات برسد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: طبق فرموده رهبر انقلاب، مسئله مردمی سازی امور صرفا یک ادعا نباید باشد و در عمل نیز باید به اثبات برسد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی شنبه 20 خرداد در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن استانداری برگزار شد، افزود: به دلیل اینکه دولت سیزدهم، دولت مردمی و نظام، نظامی مردمی است؛ وظیفه همه مسئولان جامعه اسلامی و بدنه دولت توجه به امر مردمی سازی است.

وی گفت: دولت برای عملیاتی شدن مردمی سازی بدنه خود که مطالبه رهبری است تلاش کند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه در نگاه دین و اسلام نیز مردمی بودن ارزش بالایی دارد، تصریح کرد: در دین اسلام مسئله مدیریت و مسئولیت پذیری با مردمی بودن همراه است.

وی خاطر نشان کرد: مردمی سازی به معنی اعتماد به مردم و داشتن روحیه مردمی است چرا که با همراهی مردم و با مردم بودن می توان مشکلات را حل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه مردمی سازی سخت است اما شدنی است، یاد آور شد: دین اسلام امر مردمی سازی را مطالبه دارد باید برای مردمی سازی و حضور مردم در تمامی عرصه ها تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله مردمی سازی امور در عمل نیز باید به اثبات برسد

مسئله مردمی سازی امور در عمل نیز باید به اثبات برسد