مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-03اقتصادي

قربانزاده: طرح مولدسازی برای تکمیل پروژه های ناتمام است


رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح مولدسازی در کشور تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام در سطح کشور است، گفت: استفاده از فروش املاک مازاد برای اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی مسیری است که به بودجه کشور یاری می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین قربانزاده عصر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح مولدسازی در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه در خصوص موضوع مولدسازی برداشت های نادرستی صورت گرفته است، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح مولدسازی در کشور تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام در سطح کشور است.

  وی با اشاره به نقش اجرای درست طرح مولدسازی در رشد توسعه عمرانی کشور گفت: استفاده از فروش املاک مازاد برای اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی مسیری است که به بودجه کشور یاری می رساند و با این حال، طرح های نیمه تمام عمرانی هم تأمین مالی خود را از طریق بودجه آن، به دست می آورد.

  رییس سازمان خصوصی سازی با تأکید بر لزوم توجه به تعیین سازوکار مناسب در راستای تحقق طرح مولدسازی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار یک هزار و 506 داده مازاد برای طرح مولدسازی در کشور تعیین شده، لذا مواردی که قرار است تهاتر یا معاوضه شود همین ابتدای کار مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانزاده: طرح مولدسازی برای تکمیل پروژه های ناتمام است

قربانزاده: طرح مولدسازی برای تکمیل پروژه های ناتمام است