مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-12سياسي

برگزاری مراسم هفتمین سالروز درگذشت پدر شعر انقلاب در سبزوار


مراسم هفتمین سالروز درگذشت پدر شعر انقلاب با حضور مسولین و مردم در سبزوار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، هفتمین سالروز درگذشت استاد حمید سبزواری ملقب به پدر شعر انقلاب،بیست و دوم خرداد ماه سال جاری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و مسولین شهرستان و دوستداران این شاعر نامی در آرامگاهش در سبزوار برگزار شد.

احداث اِلمان و نماد مفاخر در محل آرامگاه حمید سبزواری    حسین ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بی نظیر سبزوار در طول تاریخ اظهار کرد: یکی از ظرفیت های شهرستان سبزوار وجود مفاخر، مشاهیر و علمای بزرگ در طول تاریخ بوده که همواره مورد تکریم بوده اند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ظرفیت های تاریخی و تمدن ساز سبزوار افزود: استاد حمید سبزواری چهره فاخر، مانا و ارزشمند ملی است که متاسفانه مظلوم واقع شده است.

  فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه احداث اِلمان و نمادی فاخر در محل آرامگاه حمید سبزواری توسط انجمن مفاخر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دست پیگیری قرار دارد،بیان داشت:امید است با این اقدام بستری فراهم می شود که آرامگاه پدر شعر انقلاب به پایگاه فرهنگی وادبی و مکان گردشگری تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم هفتمین سالروز درگذشت پدر شعر انقلاب در سبزوار

برگزاری مراسم هفتمین سالروز درگذشت پدر شعر انقلاب در سبزوار