مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-20سياسي

«ازدواج آسان» به سبک عروس همه فن حریف+تصاویر


عقد و ازدواج جزء مراسم زیبایی است که برای هر فرد ممکن است اتفاق بیافتد، حال برخی از جوانان این روزها تلاش دارند بر خلاف جریان جهت رسوم کمرشکن ازدواج حرکت کنند و بگویند: - گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: این روزها خانواده هایی که جوانی در آستانه ازدواج دارند، به این فکر می کنند که با هزینه های کمرشکن ازدواج چه کنند، آن هم خرید های ایستگاه های اول ازدواج.

از هزینه برگزاری مراسم گرفته تا اجاره یک مسکن و خرید جهیزیه.

والدین دوست دارند روزی دختر یا پسرشان را در لباسی عروسی یا دامادی ببینید و به این فکر می کنند آیا این آرزو سرانجام رنگ حقیقت به خودش خواهد گرفت؟ هر چند در سه سال گذشته به لطف ویروس منحوس کرونا (تنها نکته مثبت این بیماری همه گیر) سبک و سیاق ازدواج های تجملاتی به شکل میناتوری اش تغییر ماهیت داد، اما در آن ایام هم برخی ازدواج ها زیاد آسان هم نبود.

حال ازدواج آسان به چه معناست؟ آیا تنها با یک عقد و بدون تشریفات خاص باید سر خانه و زندگی رفت یا باید از هزینه های جاری ازدواج زد؟ یا آیاهای دیگری هم وجود دارد؟ نظر شما چیست؟ بگذارید به ماجرای ازدواج آسان فرزانه و یاسر بپردازیم، ازدواجی که با همکاری و همیاری خانواده نه تنها مشکلات مراسم ازدواج را  به سبک خودشان حل کردند، بلکه حالا وقتی فرزانه و یاسر به ثمره عشقشان که سه فرزند پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ازدواج آسان» به سبک عروس همه فن حریف+تصاویر

«ازدواج آسان» به سبک عروس همه فن حریف+تصاویر