مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-06سياسي

آبیاری باغ میوه با آب های آلوده!


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، در خصوص آبیاری باغ های میوه با آب های آلوده، گفت: اکنون اولویت با حفظ درختان و محصول کشاورزان آسیب دیده است که در این راستا دولت باید خسارت را پرداخت نماید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، شامگاه سه شنبه 16 خرداد ماه 1402، در نشست با گلخانه داران گرمدره با اشاره به مشکل کمبود آب در کشور، گفت: در گذشته متوسط بارندگی در کشور 260 میلی متر بود، اما امروز متوسط بارندگی به 220 تا 230 میلی متر می رسد، و شاهد کاهش 15 درصدی بارندگی هستیم.

وی با اشاره به اینکه از طرفی با افزایش جمعیت در کشور مواجه هستیم، افزود: درکنار آن بهره بری مناسبی در حوزه آب نداریم و باید در استان البرز به سمت افزایش بهره بری آب و محصول حرکت کنیم.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی یکی از راه های بهره بری مناسب در حوزه آب را کشت گلخانه ای بر شمرد و تصریح کرد: باید موانع و مشکلات سد راه فعالان کشت گلخانه ای که از جمله آنها عدم ارائه تسهیلات و امکانات به کشاورز است را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: در متن حکم رییس جمهور برای استاندار البرز، توسعه کشت گلخانه ای در استان البرز عنوان شده است، چون البرز دارای ظرفیت فراوانی است، اما یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری باغ میوه با آب های آلوده!

آبیاری باغ میوه با آب های آلوده!