مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-05سياسي

مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (س) در رم پایتخت ایتالیا برگزار شد


شیخ عباس دی پالما امام جماعت مرکز المهدی طی سخنانی به زبان ایتالیایی، به نقش امام خمینی (ره) در دنیای معاصر پرداخت و اهمیت مشارکت فعال مسلمانان در امور اجتماعی و سیاسی مربوط به امت اسلامی و نقش ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شناسایی خطرات .

- شیخ عباس دی پالما امام جماعت مرکز المهدی طی سخنانی به زبان ایتالیایی، به نقش امام خمینی (ره) در دنیای معاصر پرداخت و اهمیت مشارکت فعال مسلمانان در امور اجتماعی و سیاسی مربوط به امت اسلامی و نقش ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شناسایی خطرات و دام ها علیه مسلمانان در شرایط کنونی جهان را یادآور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) با حضور سفیر کشورمان، اندیشمندان، صاحب نظران و دوستداران انقلاب اسلامی در مرکز اسلامی المهدی (عج) رم برگزار شد.

شیخ عباس دی پالما امام جماعت مرکز المهدی طی سخنانی به زبان ایتالیایی، به نقش امام خمینی (ره) در دنیای معاصر پرداخت و اهمیت مشارکت فعال مسلمانان در امور اجتماعی و سیاسی مربوط به امت اسلامی و نقش ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شناسایی خطرات و دام ها علیه مسلمانان در شرایط کنونی جهان را یادآور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (س) در رم پایتخت ایتالیا برگزار شد

مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (س) در رم پایتخت ایتالیا برگزار شد